Smerfy
1. Jaka jest długość kolekcji?
2. Jak często i kiedy będą ukazywały się kolejne numery?
3. Gdzie mogę kupić egzemplarze kolekcji?
4. Z czego składa się każdy numer kolekcji?
5. Jakie są korzyści z zamówienia prenumeraty?
6. Jak zamówić prenumeratę?
7. Kiedy otrzymam prezenty?
8. Czy mogę otrzymać prezenty bez zamawiania prenumeraty?
9. Czy mogę rozpocząć prenumeratę od dowolnego numeru?
10. Ile kosztują kolejne numery?
11. Kiedy otrzymam pierwszą przesyłkę?
12. W jaki sposób będę otrzymywać kolejne przesyłki?
13. Jak często będę otrzymywać przesyłki?
14. Czy mogę od razu zamówić całą kolekcję?
15. Ile zapłacę za przesyłki?
16. W jaki sposób mogę uregulować należność za otrzymaną przesyłkę?
17. Ile mam czasu na opłacenie przesyłki?
18. Otrzymałem/am błędnie wypełniony rachunek. Co mam zrobić?
19. Została dokonana wpłata za otrzymane przesyłki i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem/am kolejnej przesyłki.
20. Chcę zareklamować przesyłkę.


1. Jaka jest długość kolekcji?

Kolekcja planowana jest na 60 numerów*.
*Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany długości kolekcji

do góry strony

2. Jak często i kiedy będą ukazywały się kolejne numery?

Numer 1. już w kioskach 10.04.2013, numer 2. będzie w sprzedaży 24.04.2013, numer 3. ukaże się 08.05.2013. Informacje o datach wydań kolejnych numerów znajdziesz w zakładce BOHATEROWIE.

do góry strony

3. Gdzie mogę kupić egzemplarze kolekcji?

Kolekcja dostępna jest w sieci sprzedaży: RUCH S.A., Kolporter, Garmond Press S.A., Pol Perfect Sp. z o.o. oraz w salonach EMPiK, Inmedio, Relay.
Możesz także zamówić prenumeratę, wypełniając formularz.

do góry strony

4. Z czego składa się każdy numer kolekcji?

W każdym numerze: Szczegółowe informacje o zawartości każdego numeru znajdziesz w zakładce BOHATEROWIE.

do góry strony

5. Jakie są korzyści z zamówienia prenumeraty?


do góry strony

6. Jak zamówić prenumeratę?


do góry strony

7. Kiedy otrzymam prezenty?

Prezenty mogą się nieznacznie różnić od pokazanych na zdjęciach. W przypadku wyczerpania się prezentów zostaną one zastąpione innymi o takiej samej lub lepszej jakości.
Czas trwania oferty ograniczony. Oferta ważna tylko na terenie Polski.


do góry strony

8. Czy mogę otrzymać prezenty bez zamawiania prenumeraty?

Nie. Prezenty dostępne są tylko w ofercie prenumeraty.

do góry strony

9. Czy mogę rozpocząć prenumeratę od dowolnego numeru?

Oczywiście, w formularzu zamówienia prenumeraty możesz wybrać numer, od którego chcesz rozpocząć prenumeratę. Wcześniejsze numery możesz zamówić, korzystając z formularza zamówień archiwalnych.

do góry strony

10. Ile kosztują kolejne numery?



do góry strony

11. Kiedy otrzymam pierwszą przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia pierwszej przesyłki wynosi ok. 4 tygodni.

do góry strony

12. W jaki sposób będę otrzymywać kolejne przesyłki?

Przesyłki zawierające po 2 kolejne numery kolekcji będą docierały za pośrednictwem Poczty Polskiej raz w miesiącu.

do góry strony

13. Jak często będę otrzymywać przesyłki?

Każdego miesiąca otrzymywać będziesz 1 przesyłkę zawierającą 2 kolejne numery kolekcji.

do góry strony

14. Czy mogę od razu zamówić całą kolekcję?

Niestety skompletowanie całej kolekcji od razu jest niemożliwe. Kolejne numery są przygotowywane w rytmie dwutygodniowym, kolekcja powstaje więc na bieżąco. Oczywiście możesz ją zaprenumerować, wypełniając formularz. Na dalszym etapie kolekcji będzie też możliwe zamawianie egzemplarzy archiwalnych.

do góry strony

15. Ile zapłacę za przesyłki?

Prenumeratę możesz zamówić od dowolnego numeru. Przesyłki zawierają po 2 kolejne numery kolekcji.

Jeśli zamówisz prenumeratę od numeru 1, wartość przesyłek wynosi: Jeśli zamówisz prenumeratę od numeru 2, wartość przesyłek wynosi: Jeśli zamówisz prenumeratę od numeru 3, wartość przesyłek wynosi: W przesyłce 1., 5. i 10. otrzymasz 2 kolejne numery kolekcji oraz zapowiedziane prezenty, czyli:
do góry strony

16. W jaki sposób mogę uregulować należność za otrzymaną przesyłkę?

Przelewem internetowym, przelewem bankowym, bądź opłacając w sklepie oznaczonym symbolem VIA Moje Rachunki
lub na poczcie wypełniony rachunek płatności załączony do przesyłki.

do góry strony

17. Ile mam czasu na opłacenie przesyłki?

Należność za prenumeratę prosimy uregulować w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki, wykorzystując do tego załączony
do przesyłki formularz płatności.

do góry strony

18. Otrzymałem/am błędnie wypełniony rachunek. Co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
Telefonicznie: 22 488 62 01
Faksem: 22 488 62 51
e-mailem: deagostini@communication.com.pl

do góry strony

19. Została dokonana wpłata za otrzymane przesyłki i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem/am kolejnej przesyłki.

Prosimy o przesłanie faxem lub listownie kserokopii dowodu wpłaty wraz z dokładnymi danymi adresowymi oraz numerem telefonu lub adresem e-mail do Biura Obsługi Klienta:
Faks: 22 488 62 51
e-mail: deagostini@communication.com.pl

Pamiętaj, aby podać numer klienta. Przyspieszy to wyjaśnianie sprawy.

do góry strony

20. Chcę zareklamować przesyłkę.

Reklamacje powinny być składane na piśmie, z podaniem daty stwierdzenia wady produktu, na adres:
De Agostini Polska Sp. z o.o., ul. Ciszewskiego 15, 02-777 Warszawa lub telefonicznie pod numerem 22 488 62 01.

do góry strony